בית | אודות

אודות

בעולם שכולו פרסומות אנו נחשפים בממוצע ל- 4000 פרסומות ביום עם במודע ועם לא.
מהרגע בו אנו קמים בבוקר ולובשים את החולצה עם פרסומת החברה מקדימה והג'ינס עם התיקט שמבצבץ באחורינו לנעליים שאיתם אנו צועדים לכיוון המכונית הממותגת עם הסמל המסחרי שלה, אנו חיים במקום בו אנו "עוזרים" לחברות לפרסם את עצמם ועוד לשלם על זה כסף רב, וכאן אנו נכנסים האתר שבו כל פרסום יכול להביא למקסימום התועלת בשבילך.

אתר אדספייס כשמו כן הוא: ad-"קיצור המילה advertising = פרסום" ו "space=מקום" נועד לתווך בין שטחי פרסום שונים: שילוט, דפוס, מדיה תקשורתית, מגזרים, אינטרנט, ספונסרים וחסויות, תוכניות שותפים, לוח דרושים במקצועות המדיה השונים וכו'. כאמור, הפרסום ללא כל תשלום ובהגבלת זמן של 90 יום שלאחריו ניתן לחדש את המנוי.

באפשרות הגולשים להכניס מלל בנוגע לשטח הפרסום שברשותם, תמונות ולינק לאתר הבית שלהם וכמו כן לפרסם בתשלום סמלי בראש רשימת הפרסומים המלווה בתמונה המופיעה באזורים שונים באתר באופן רנדומאלי.

המוטו של הינו: " אדספייס - פרסום חוצה גבולות " הינו רעיון חדשני המאפשר לכלל האוכלוסייה אפילו לכאלו שלא קשורים לעולם הפרסום, למצוא את שטח הפרסום שנמצא ברשותם: מכונית, שירותים ציבוריים, בתי קפה, חדר מדרגות הנמצא בבניין עם תנועה גבוהה של אנשים, או כל רעיון אחר העולה על הדעת ולהניב ממנו רווחי האתר מאפשר לכם לעשות עם שטח הפרסום ברשותכם כל העולם לרוחכם ומהיום גם תוכלו למצוא את הפרסום האידיאלי והממוקד שמתאים לעסק שלכם ובד בבד לפרסם על כל שטח פרסומי עליו תמצאו לנכון לשים פרסום כזה או אחר.

צוות האתר מאחל לכל הגולשים והמשתמשים באתר אדספייס אתר תיווך שטחי הפרסום הטוב במדינה גלישה מהנה. נשמח לקבל את תגובותיכם והמלצותיכם. ליצירת קשר