בית | כתבות

כתבות אחרונות

אשל עזר – למנף את החיים למקום הנכון

אשל עזר הקים את חברת בי היפ בשנת 2007, מאז ועד היום, מציגה החברה את הצלחותיה ומגשימה ללא מעט אנשים את חלומם האישי. נוכח ההצלחה הגדולה, לא הרחיק היום בו בי היפ הגדילה את פעילותה גם אל מעבר לים. המצטרפים החדשים ואף הוותיקים יכולים להעיד חד משמעית כי בי היפ מציגה תכנית עבודה מתואמת וכי בזכות גמישות העבודה היא מסייעת לכל אחד ואחד מהאנשים לשנות או להגדיל את חתך ההכנסה בצורה משמעותית.

לדעת הכול לפני כולם

שלום, הגעתם למקום שבו תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים תחת קורת גג אחת, מתארים לעצמכם? הכול בלחיצת כפתור אחת, מחפשים אתרים מסוימים? לשם כך למעשה הוקמו אינדקסים ומטרתם לרכז עבורכם את כל השירותים והמוצרים אותם אתם מחפשים. נכון להיום יותר ויותר אנשים מבינים את משמעות השימוש באינטרנט. ההקשה על מנועי החיפוש, חיפוש אחר אינדקס ומציאת המוצר בדיוק כפי שאתם צריכים או רוצים. בעלי עסקים?

תהליך הכנת שלטים

מדי יום בחיינו אנו חולפים על פני דברים רבים ולא תמיד עוצרים לחשוב על המאמץ הדרוש ביצירתם. ניקח לדוגמא את השלטים. כיום השלטים נהפכו לגורם טכנולוגי לא פחות מרשים משאר המאפיינים המודרניים – קשה להאמין שעד לפני מספר עשורים קצר נדרשו יכולות ציור והשקעה של עשרות שעות עם מכחול על מנת ליצור שלט לבין עסק אחד. עם זאת, כיום ניתן לומר שהתהליך שינה את פניו – אך לא באמת הפך לפשוט יותר.

תהליך הכנת שלטים

מדי יום בחיינו אנו חולפים על פני דברים רבים ולא תמיד עוצרים לחשוב על המאמץ הדרוש ביצירתם. ניקח לדוגמא את השלטים. כיום השלטים נהפכו לגורם טכנולוגי לא פחות מרשים משאר המאפיינים המודרניים – קשה להאמין שעד לפני מספר עשורים קצר נדרשו יכולות ציור והשקעה של עשרות שעות עם מכחול על מנת ליצור שלט לבין עסק אחד. עם זאת, כיום ניתן לומר שהתהליך שינה את פניו – אך לא באמת הפך לפשוט יותר.

דרושים בענף הפרסום

רשימת דרושים בענף הפרסום ככל הנראה ארוכה ונרחבת מתחומי הדרושים השונים.

מאחורי כל פרסומת מצליחה עומדים אין סוף אנשים ובעלי תפקידים: תקציבאים, פלנרים ועד מעצבים, תסריטאים, קופירייטרים, ארטדיירקטורים שמטרתם היחידה היא העלאת פרסומת מצליחה במינימום זמן ועם מקסימום צופים והכי חשוב מכירות.

השכרה - קנייה של שטח פרסומי, מה צריך לשאול?

לפני השכרה או קנייה של שטח פרסומי יש לשאול ולבדוק את אפקטיביות האפיק הפרסומי בו אנו רוצים להשקיע, זאת בכדי שייתן לנו מענה אופימאלי למוצר או השירות אותו אנו רוצים לשווק.

יצירת מסע פרסום

יש לך חזון בכל הקשור למוצר או השירות שברצונך לקדם כדי לעשות זאת ישנם מספר שלבים ליצירת מסע פרסום אפקטיבי באמצעי התקשורת והמדיה השונים. שיווק הוא המיזוג בין הצורך של הצרכן לבין המאפיינים של המוצר אותו רוצים לשווק, הפרסום הוא כלי חשוב בתהליך הזה מפני שהוא יוצר אצל הצרכן את המודעות לכך שיש מוצר שיכול לענות על הצרכים שלו.

פרסום במדיה תקשורתית

פרסום במדיה תקשורתית כולל בתוכו שיטות פרסום שונות המופצות באמצעי התקשורת הקיימים כגון רדיו, טלויזיה, טלפון סלולרי ועוד.

פרסום זה לא רק לגדולים

בתקופה האחרונה הסתכלתי על משרדי פרסום שונים וראיתי כיצד הן מצליחות לנגוס בחלק ניכר מהכנסתם של עסקים קטנים בעזרת פרסום יקר שגורם לבעלי עסקים להישאר הרבה מאחור, לכן מטרת הכתבה של "פרסום זה לא רק לגדולים" באה להראות כיצד העסקים הקטנים יכולים להשיב מלחמה ולהתחזק באמצעות עולם הפרסום המגוון ולאו דווקא בתקציבי ענק.

פרסום מקורי

פרסום מקורי הוא פרסום החושב מחוץ לקופסא. הוא עוסק בשאלה הגדולה מכולם: איך נוכל להגיע לקהל הלקוחות הגדול ביותר ובאיזו צורה נעשה זאת.
פרסום מקורי - מיוחד בא לרענן ולחדש לקהל הלקוחות בכל הקשור לפרסומות ותוכנן.