בית | תהליך הכנת שלטים

תהליך הכנת שלטים

מדי יום בחיינו אנו חולפים על פני דברים רבים ולא תמיד עוצרים לחשוב על המאמץ הדרוש ביצירתם. ניקח לדוגמא את השלטים. כיום השלטים נהפכו לגורם טכנולוגי לא פחות מרשים משאר המאפיינים המודרניים – קשה להאמין שעד לפני מספר עשורים קצר נדרשו יכולות ציור והשקעה של עשרות שעות עם מכחול על מנת ליצור שלט לבין עסק אחד. עם זאת, כיום ניתן לומר שהתהליך שינה את פניו – אך לא באמת הפך לפשוט יותר.
 

סוגי שילוט שונים
 

היום רוב השלטים נוצרים באמצעות חיתוך, או פשוט הדפסה על גבי משטח מתכת. שתי האפשרויות דורשות עמידה בתנאי עבודה ספציפיית, יצירת שבלונות מתאימות, התאמה של השלט לדרישות הלקוח ועוד. בין סוגים נוספים של שילוט ניתן למצוא את הנאון, אותיות בנויות העשויות מפרספקס אלומיניום, שלטים 360 מעלות, שלטים מוארים מבפנים מנורות פלורוסנט ועוד. זאת מבלי לציין את השילוט הדיגיטלי שתופס תאוצה הולכת וגדלה. אך במידה ויש לכם בית עסק בסיסי ואתם מעוניינים ליצור שלט שימשוך את תשומת לב הקונים – לפעמים פחות זה יותר.
 

איזה סוג שלט לבחור?
 

שלב חשוב בתהליך ייצור השלטים הוא בחירת סוג השלט המתאים. על מנת לעשות זאת יש לקחת בחשבון מספר רב של גורמים: השטח העומד לשירותכם, האם דרושה לכם תאורה (במידה וחשוב שהעוברים והשבים ייראו את השלט שלכם גם בשעות הלילה) או להיפך – עמידות כמה שיותר גבוהה בפני שמש. כדאי מאוד לפנות לחברה המתמחה בתחום השילוט על מנת לבחור את הפיתרון המתאים ביותר ולהיות בטוחים שהעבודה תעשה על הצד הטוב ביותר, היות וכל עבודה של חברה שכזאת מהווה קרדיט חשוב, לכן סביר להניח שייעשה כל מאמץ על מנת לספק את התוצאה הטובה והאיכותית ביותר.
 

הליך הייצור
 

לאחר שנבחר סוג השלט, עוברים לשלב העיצוב, שבו מעורבים לרוב גרפיקאים ומעצבים. הציור חשוב לא פחות מהליך הביצוע, ולכן יש להקדיש לכך את הזמן הדרוש. לקבלת התוצאה הרצויה, מומלץ להסביר בדיוק מירבי מה בדיוק אתם רוצים מהשלט, על מנת שלא יהיה צורך ביותר מדי תיקונים. מיותר לציין שיש לקחת בחשבון את המאפיינים של סוג השלט שבחרתם. לדוגמא – שלט של אותיות בנויות לא מתאים ליותר מדי אלמנטים קטנים, ושלטי ניאון מורכבים ממילים בלבד, בעוד על שלטי פח ניתן לצייר כל דבר שתראו לנכון. בסופו של יום, הסתייעות בשירותים של חברה איכותית ומקצועית תבטיח לכם את התוצאה הרצויה, בלי קשר לסוג השלט שתבחרו.