בית | דרושים בענף הפרסום

דרושים בענף הפרסום

רשימת דרושים בענף הפרסום ככל הנראה ארוכה ונרחבת מתחומי הדרושים השונים.

מאחורי כל פרסומת מצליחה עומדים אין סוף אנשים ובעלי תפקידים: תקציבאים, פלנרים ועד מעצבים, תסריטאים, קופירייטרים, ארטדיירקטורים שמטרתם היחידה היא העלאת פרסומת מצליחה במינימום זמן ועם מקסימום צופים והכי חשוב מכירות.


ענף הפרסום הפך לאחד מהענפים התופסים פלח שוק נכבד בקרב דורשי עבודה בישראל ובעולם כולו.
משרדי הפרסום השונים מגלגלים מיליוני שקלים בשנה ותעשיית הפרסומות הולכת וגדלה מיום ליום. מה שהחל בעבר כפרסומת פשוטה מעל דפי עיתון זה או אחר התרחב וגדל דרך פרסום ברדיו, בטלוויזיה ועד לפרסום מסיבי באינטרנט על כל אתריו הרבים.


על כל מודעת דרושים המתפרסמת בעיתונים או באתרי חיפוש עבודה באינטרנט, מתחרים הרבה אנשים והביקוש המסיבי קטן בהרבה מהמוצע.


בתוך כל גוף פרסומי, קבוצה , או חברה באינטרנט, קיימת היררכיה ברורה אשר בראשה עומד הצוות הניהולי ואחריו אנשי הביצוע.


להלן מספר משרות חשובות החייבות להימצא בכל משרד או גוף פרסומי כלשהו:


החל מההנהלה, דרך אנשי הקריאייטיב האחראים על יצירת הפרסומת כולה,מגיבוש הרעיון, דרך כתיבת התסריט, מודעה, שלט, עיתון או כל שטח פרסומי אחר, ועד לפיקוח על כל הביצוע עד העלייה לאוויר.

יחד עם אנשי הקריאטיב עובדים התסריטאים/קופירייטרים /כותבי הטקסט, והארטדיירקטורים, שהם בעלי תואר ממוסדות כגון בצלאל, ויצו חיפה ועוד.. ונחשבים לגרפיקאים ברמה גבוהה האחראים על כל נושא הפן הויזואלי ותהליך העיצוב מתחילתו ועד סופו.

תפקידם של הקופירייטרים הוא בכל הנוגע לתוכן הטקסטואלי.
אנשי ביצוע אלו מנוהלים ע"י מנהל הקריאטיב ובגופים גדולים קיים אף סמנכ"ל קריאייטיב שהוא יד ימינו של מנהל הגוף כולו.

תפקיד נוסף ומכובד אשר כל משרד/אתר חייב את שירותיו הוא תפקיד התקציבאי/ת.
עיקר עבודת התקציבאי היא לקשר בין הלקוח ובין משרד הפרסום. התקציבאי אוסף את כל דרישות הלקוח, נפגש עם ההנהלה ויחד יוצרים עבור הלקוח את התוצאות האמורות לענות לשביעות רצונו, כולל הגדרת יעדים, עלות הפרויקט ועוד...


גם למקצוע הטראפיק חשיבות גדולה בכל ניהול הלוגיסטיקה של הגוף המפרסם. הטראפיק אחרי על תיאום וניהול העבודה ותפקידו לקשר בין המחלקות השונות במשרד ובעיקר בין מחלקת התקציב לבין הקריאייטיב והסטודיו. באחריות הטראפיק לוודא שהפרויקט כולו יעמוד בלוח זמנים. שליטה בתוכנות אופיס הן יתרון גדול בעבודה זו.

עוד ניתן למצוא בענף הדרושים בתחום הפרסום, בעיקר באינטרנט גם מנהלי מדיה, פלנרים האחראים על המחקר השיווקי ועל תהליך בחירת המסר הפרסומי, מתכנתים, מקדמי אתרים וכמו כן גם דרושים בתחום המרקום ועוד ועוד...

רוצים למצוא עבודה או לפרסם פרויקט לחצו על דרושים בפרסום

כיום ניתן להשתמש בדרך נוספת ומעניינת בכדי לפנות  ולהגיע למספר רב של דורשי עבודה פוטנציאלים  וזאת באמצעות  דיוור אלקטרוני - ניוזלטר